Help me to help elephants =)

par Camila Nunes

Pourquoi ce projet vous tient-il à coeur ? Transmettez-nous votre engagement !
Hello everyone! On 27 mai I'll be running for WWF in the 20km of Brussels. I'd like to ask for your support in order to raise some money destined to the actions of WWF in Malawi for the protection of Elephants. You'll also be helping to boost my motivation during these painful 20k. ;-) Oi todo mundo! Dia 27 de maio estarei correndo os 20km de Bruxelas junto com a WWF. Nosso objetivo é de arrecadar fundos para a protecao de elefantes na africa (Malawi). Sua ajuda vai certamente me motivar durante os duros 20 quilometros de corrida! ;-)

Quel est votre objectif ?
I'll be happy if we can together reach 300 euros! Thank youuu! Meu objetivo é de arrecadarmos 300 euros! Obrigadissima!

Quelque chose à ajouter ? Une anecdote à partager ?
That's what I can do to support a cause that I believe it's important. What can you do? Everything that exists is built with millions of tiny little elements. Every initiative is important. =) Esta é uma acao que eu posso fazer por uma causa de eu acredito e considero importante. E você, o que faz? Cada ajuda é valida! =)

03/04/2018

Camila Nunes